Fångad av en stormvind !

Ja det kan man säga att vi blev på våran runda idag vid vätterstranden vilket jävla blåsväder !! Träffa på A-lagarna Katja anette och börje (jag kan tänka mig att dom heter så) vid stranden också dom hade öl brännvin och bacardi breezer det är ett gäng lyckliga jävlar det där! Dom kan kan absolut ställa sig frågan what the fuck happened? Men jag antar att dom inte bryr sig just nu ruset är ju på topp! Jaha jag måste bara tacka min underbara bror Andreas du är en ängel en eloge till dig<3 Tankar hos Bromma-mamman/ man kanske skulle gå ut och söka dig ett jobb det är ju hårda tider nu! Men va gör väl det jag har ju soss det är ju inte fyskam o få bidrag för 4 barn o 2 av dom är inte ens här mer till mig det vill säga rötjut o ciggisar för hela slanten.ungar klarar sig i den åldern utan massa pyttipanna dom äter ju allt möjligt som sand o löv och gul snö!! Jag är så nöjd så och ungarna också jag behöver väl inget jobb . Folke får ju också bidrag det blir några boxar vin i månaden det också ! Ja tacka Gud för socialen utan dom hade jag vart tvungen o ta tag i livet mitt men nu gör ju dom det åt mig jag säger det igen tacka fan! Oj nu kom Folke o hans polare hem måste bädda iordning i ungarnas rum så Folke och gänget kan sova.dom 2 ungarna som är kvar får sova på soffan slutdiskuterat annars får dom ta sig själva till skolan imon.bäddning och rötjut kallar!

Kommentarer
Postat av: mallan

who the fuck is bromma mamman?

2010-09-02 @ 17:41:56
URL: http://malgot.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Det är en liten kvinna jag spelar ibland titta på Facebook

2010-09-03 @ 10:04:06
URL: http://dvargsilkesapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0