6!

Nu är det 6 dagar kvar till thailand underbart=)

Saknar dej..

Är jävligt lycklig just nu allt går så bra o jag har den finaste mannen i världen<3.


Jag & Mamma va på stan idag o köpte ny bikini till henne..sen köpte vi nya krämer som vi ska ha med oss ner..

Man vill ju ha sina speciella svenska saker med sig man vet ju inte vad dom har att erbjuda lixom.Antagligen massa grejer men kanske inget som passar mej vem vet.  Ska  bli så jävla roligt därnere o va jag ska sola..
Men synd att hjärat inte är med kommer sakna han sjukt mycket är man NYKÄR så är man guliga grejer..

Men jag är dock lite orolig över alla äckliga djur vill lixom inte ha ödlor i rummet  ganska normalt el? Men folk säger "dom sitter ju bara där inget o bry sig om" Men själva vetskapen skulle göra mej galen.
Kommer antagligen inte slappna av för 5 öre därnere såvida jag inte är packad dygnet runt vilket jag självklart siktat in mej på, Ni känner ju mig haha!

Nej nu ska jag sova puss Love Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0