Fredag!

Vilket underbart väder vi har och jag är uppe med tuppen gott det!
Idag ska jag och Adi till gränna morbror o helen kommer så vi ska ut o äta=)
Och imorgon är det Jossans studentskiva gud va tiden går fort,känns som det va igår jag svingade trollet i gungan
haha Nu är det dags för henne o ta steget ut i den stora världen.Du är bäst älskar dig det vet du kusin vitamin!
Sa också ja till att jobba från 11:30 till 22:00 i 2 veckor vecka 26 / 27 får hundra procents lön plus att jag är ledig 2 söndagar hur gott är inte det! Ska bara ställa upp burar o flagga i hallen på dagen.
Nu ska jag ut i solen.
Hörs sen Love Madeleine

Kommentarer
Postat av: mysmalgot

här uppdateras det ju jävla ofta.....

2010-06-10 @ 20:22:27
URL: http://malgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0