Tio saker jag ska hinna med 2010

  1. Åka till thailand (ska boka resa om några veckor ska nämligen åka i mars)
  2. Köpa lägenhet med mamma & bo med henne ett tag alltid bra att investera
  3. Börja träna stenhårt (väntar på mitt årskort som kommer snart)
  4. Försöka festa mindre haha
  5. Bli känd på ett eller annat sätt räcker inte med att va kändis i jkpg=) (skämt åsido)
  6. Få snyggare kropp
  7. Bli tätare
  8. Finna kärleken
  9. Tandblekning(ska bara göra en tandutgjutning först)
  10. Fortsätta vara bättre än alla andra Det är min åsikt att jag är bäst



Jävligt bra grejer tycker jag! Kommentera gärna=)



















Ni vet att ni älskar mig och att ni vill va mig!!! Nä seriöst jag skoja faktiskt lite nu alla andra "Stora bloggare" brukar ju va så självgoda & skriva sånt.. undra varför dom har ju ingen aning om va alla läsare tycker och känner..Jag är iaf sån att jag älskar mig själv så kopiöst mycket och jag tycker att jag är bäst ..
Men jag hävdar inte att någon annan vill va mig..
Fast det finns det säkert många som vill inte vet jag=) Jaja skiter la ni i..


Hörs senare 
love Madeleine








Kommentarer
Postat av: Mia Nilsson

Thailand ska bli underbart Madde .Lägenhet i stan oxå bo på landet i -15 grader kallt med fruset vatten i stallet,nej tack.

Nu är det färdigridet.

2010-01-07 @ 17:29:03
Postat av: Mia Nilsson

Puss o kram mamma.

2010-01-07 @ 17:31:22
Postat av: Stina

jag tycker du är elak som säger att jag måste bli bättre på att imitera. om jag minns rätt så var jag obesegrad heeeela kvällen.



men skönt att mor din ska flytta in till stan så familjen är lite samlad!



hörs imorgon!

2010-01-07 @ 19:18:51
URL: http://brahegatan.blogg.se/
Postat av: polin

vilka fina bilder du hittade maddelajne :)

2010-01-08 @ 00:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0