Måndag!

Awesome idag är jag ledig..

Eller inte rikitigt ledig ska ju va på jobbet endå men inte jobbba på det sättet!

Jag ska gå runt o prata om hur bra facket är värva lite nya medlemmar=)

Ska bli intressant faktiskt...

Men nu ska jag duscha sen ska vi hem till mig o hämta lite grejer...

Sen blir det stan en sväng kolla läget bara inte slösa pengar!!


STISSIE skynda dig hem för fan finns lite saker o jobba på här nämligen fest tex!!
'
Snart fyller Nahta år undrar va man ska köpa till henne en strap on kanske?? skulle hon nog gilla
är det någon som har bättre förslag kommentera gärna!
Något för Nahta kanske! Perfekt bälte också.


Kommer nog få en nöjd Nahta!


Hörs sen love Madeleine

Kommentarer
Postat av: Stellan

köp henne en stor svart dildo.. tror hon skulle uppskatta detta S

2010-01-26 @ 18:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0