Herrsnopp & skrämmeri!

Ja det kan man ju undra va det är?!

Igår natt åkte vi pulka efter en bil det kändes lite farligt men man flög ju av också..
Så idag har man ju lite ont i stjärta men det får man bara ta om man ska ha kul...

Nästa omgång ska fan jag va med i paradise hotel. Det är inte tillräckligt mycket drama i år & snygga är dom inte heller..
Jag ska vända upp o ner på hela jävla paradiset..Jag kan garantera bra tv=)

Ikväll ska jag nog ta mej ett redigt glas vin efter jobbet någon som ställer????

BTW jag är  lite ringrostig nu när jag inte bloggat på länge men det får ni stå ut med!!


Nu är det dags att jobba igen ses sen!


Och föresten jag ångrar dom jag haft <3<3<3 med 2009!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0