Har vart otroligt dålig på att uppdatera!

Men jag ska försöka bli bättre på detta!
Jaha vad har hänt dom senaste dagarna not much..


Saknar stina vet jag iaf att jag gör...


På onsdag ska jag till stockholm på möte med facket ska bli intressant! Se ska jag till gbg på fredag o dricka mängder med champagne vi ska fira nahta som fyller 22 med mina kusiner o NICLAS.. Mamma ska oxå med ner

så det blir familytime på fredag & all in på lördag=)



This song goes out to you my homegirl Nahta



IM A BIG BIG GIRL IN A BIG BIG WORLD ITS NOT A BIG BIG THING IF YOU LEAVE ME, ALONE ON VALAND WHIT A BUNCH OF FUCKING BRATS!!!!!!!!   Yeah you heard me!


och sist men inte minst grattis älsklingslillebror till jobbet på berns! Jag säger bara LIVING THE DREAM..

Men jag måste säga att det gör jag med jag jobbar faktiskt på posten representerar torsvik i rikssamverkan 

awesome life i really have=)



Hörs pusss o kram Madeleine




Älsklingen



Jag & Oskis en ful bild jag vet men jag skiter i!



My belowed STISSIE!


Och Nahta & hennes Nicklas Gulligaste paret! Hoppas det blir barn snart villan på lidingö & bmw x5an & hunden är avklarad! You go my finest couple!

Kommentarer
Postat av: Stina

jag haller med dig till hundra procent baby. det ar ett AWESOME LIFE WE HAVE!

2010-01-25 @ 09:37:45
URL: http://brahegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0