Underbart!

Är precis klar med städningen=)

Nu sitter jag här med ett glas vin & väntar på Stissie
blir nog lite galej ikväll..

Fan va jag saknar bobbo(lillebror)
Han har precis fått jobb på armani jeans på nk i sthlm medans jag jobbar på posten i jönköping .
Snacka om att jag LIVING THE DREAM. Haha nej men bobbo gör det iaf!

Men  det är väl kul när det går bra för andra..

Det går självklart bra för mig med men inte lika glammigt kanske!!!

Men så fort jag sparat ihop miljoner så drar jag till LOS ANGELES!

Snart alltså=)

Och jag lovar er snart blir det ny design här på bloggen det är ju en riktig fjortisheader haha men man måste bjuda på sig själv!

Ha en underbar fredag det ska jag hörs sen love Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0