Svårt att sova.

Ja bannimej det har jag!
Kan kanske bero på att jag är så exalterad över min iphone haha herregud helt besatt..
Men det är det enda roliga som är på gång just nu..Förutom att jag o mami ska till thailand 25 mars=)

A just det drar  till sthlm på fredag blir borta hela dan på möte gott är det jag är en kvinna på språng!!


Ska försöka hinna med o träffa bobbo som jag saknar så otroligt mycket!



Och på torsdag har jag blivit kallad till gynekologen för att ta cellprov alla tjejer får gå vid 23 års ålder för att kolla så man inte har cancer.Tycker jag är jättebra men lite nervöst dock.


Ledig på söndag med för att jag åker på fredag måste ha 2 dagar ledigt under helgen enligt lag..

& sen är jag ledig på torsdag med för jag åker så tidigt på fredag herregood va jag är ledig kanske ni tänker,men jag jobbar faktiskt när jag är på möte det är ingen skrattfest direkt ska ni veta. Men mycket intressant det är därför jag ställer upp som fackligt ombud för att förändra & lära mig mer..

Kunskap är livets dryck haha!




Ska försöka köpa mej ett guitarhero oxå hade vart dönajs..Mycket roligare en riktig guitar haha!




Hörs imon love Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0