Melodifestivalen 2010!




Det mest underbara öppningsnumret ever=) stående ovationer till mina favorit kvinnor.

Synd att det inte va ett bidrag hade slått allt..Fast det är ju en gammal låt men endå i like it..

 

Deltagarna verkar va jävligt kåta detta året kolla fan in deras strippdräkter så jävla awesome.
Det va så länge sen dom hade rediga dräkter i melodifestivalen men detta året har dom verkligen gått in för det..





Åh jag älskar programledarna med Måns är fan roligast inte Christine som man kunde tänka sig.
Dolph är lite sexig i would do him=)






Förövrigt tror jag ola vinner idag jag gillar inte honom alls men han är ju sveriges gullegris fyfan va äckligt som anna anka skulle sagt...



Hörs sen love Madeleine!

Kommentarer
Postat av: Angelica

ååå Mååååååns haha :P

2010-02-07 @ 02:16:12
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0