Egenkomponerat recept!

Just nu lagar jag till en maträtt som jag kom på helt själv haha=)
Har inte smakat en men snart så! För dom som vill testa pasta al;a Maddi Här har ni receptet=)


5 färska champinjoner
5 denniskorvar
1 pkt krossade tomater
1 pkt creme fraiche (paprika chili)
Och pasta efter va ni själva känner för
Själv tog jag ett halvt paket barilla spagetti min storebror ska ju ha med=)
Gör såhär att ni kokar upp pastan,under tiden
skär ni korvarna i småbitar och steker upp dom tillsammans med champinjonerna sen tillsätter ni krossade tomater och cremefraiche krydda efter smak..voila klart gärna en fräsch sallad till=)

Hoppas ni testar detta nu! Kommentera gärna om ni gjort det..

Hörs sen puss love madeleine
Dock inte min pastarätt på bilden=)

Kommentarer
Postat av: fanny

korv och champinjoner. juuuu.De lät inte gott :P

2010-02-12 @ 10:18:12
URL: http://fanno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0