Daydreaming!

Sitter o dagdrömmer om diverse saker. Känns som det är nått jag saknar kärlek kanske
men det är ju inte likt mej men vafan alla vill väl ha lite love!

Men väntar man på det så dyker det aldrig upp så är det faktikst..

Har umgåtts lite med vänners barn i dagarna det är så underbart med bebisar känner mej helt uppfylld av lycka när jag håller i en bebis så söta man blir gråtfärdig..

Men det behöver nödvändigtvis inte va så att jag vill ha ett barn nu,men jag vill nog ha det i framtiden.
Jag har alltid sagt att jag inte ska ha några barn men jag har ändrat mig..

Tänk o va mamma vilken grej det största som finns,tänk om min mamma inte velat ha barn då hade inte jag funnits o det hade vart fyskam eller hur!




Jag får nöja mig med min iphone bebis sålänge och buster våran hund..
Snart flyttar väl mamma till stan också ska bli mysigt då kanske vi kan skaffa oss en liten chihuahua gud så gulligt..





Hörs sen love Madeleine


Kommentarer
Postat av: Nea

Jaaa skaffa en chihuahuiiii en kompis till Kingston..

2010-02-09 @ 23:09:08
Postat av: madde

A jag funderar faktiskt på det skulle va hur kul som helst=)

2010-02-10 @ 01:19:50
Postat av: Linda

En kompis till min lilla plutt med juujuuu !

2010-02-15 @ 17:36:29
URL: http://klyver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0