Lillebror har börjat blogga!

Så nu måste jag också sätta igång! Imorgon drar bobbo vidare till Malmö för att börja sin utbildning till steward är så stolt över honom! Jag själv har kommit till insikt med att jag faktiskt väger 73,8 kilo what the fuck just happened lixom. Imorgon börjar mitt nya liv ska hämta ut mitt årskort på Friskis som legat i cirka 7 månader och jag ska köra hårt! Men först en runda runt sjön kl 11 med min trainingbuddy Mathilda:) min målvikt är 55 kilo. Jag är inte nöjd om jag väger 60 vid jul! Det ska verkligen tränas jag och Mathilda har lovat varandra att nu är det dags inget fusk nu kör vi:) Känner mig redan lite smalare haha. Nu blir det sängen vill vakna upp till mitt nya liv så fort som möjligt:) tack föresten cm,stissie ,Nahta,nattis för en underbar dag! Love Madeleine

Kommentarer
Postat av: Cm Grenthe

Bloggkändisar på väg :D

2010-08-31 @ 11:58:44
URL: http://radiogaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0