Ossj devon.

Men tjena!Jag vakna precis i nattas bed vi har missat den lillasolen som vart)=..
nu ska jag börja skicka ut inbjudningar till min fest den 8e aug
det får bli massutskick på fajsbook!...
Det kan jag säga direkt att det blir daiarekt..
Annars  så har jag semester just nu i 4 veckor
devon va gott asså så jag o tilda ska ut ikväll o kolla läget på stan.
Iochmed att tilda är min svägerska nu så är jag tvungen o
spend some time whit her det kan jag säga direkt att jag måste daiarekt..
Nåt som är bra iaf är ju att jag drar kanske tll amsterdam på
roadtrip på tisdag med Andreas,Tilda,Jakob,Martin,Johan,o hans tjej
its gonna be awesome thoug!
Ha et redigt gott nu så hörs vi senare!peace im out love maddi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0