What the labradoodle!

Asså seriöst på fredag blir jag gammal som gatan 22 år that suck camelcock!

Just nu sitter jag hemma hos Nat o pillar på Greta har fortfarande semester..

Så va ska jag säga jag har ´födelsedagsparty på lördag ute i Tuggarp hos min mamma,
det kommer 27 personer vi ska äta o dricka o dansa tills vi stupar=).

kan bli gott asså .

usch fy fan i labradoodle va tröttt jag är på tråkiga saker kan det fan aldrig bara hända nått kul,

som att nån blirt skjuten i stjärten eller nått serious?? vafan som helst & jag blir nöjd..

detta jävla jönköpingslivet knullare överallt gråa tråkiga jävla skitsnackande knullare..

Jag sökte till paradise hotel idag  haha,lär ju inte komma med fast dom borde fan ta med mej
för jag kan fan skapa intriger o underhållning det kan jag lova,...

skulle säkert vinna hela jävla skiten o sen pissa på pengarna o riva sönder dom framför alla andra jävla dåliga förlorare
då lär det bli vrid i ansiktet på b kändisarna fuck asså!!!


nej nu ska jag fan titta på danska paradise hotel på kanal 6 så jävla gott asså!!!!!!!

labradoodle på er sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0