This sucks camelcock!

Hej allihoppa..

Just nu sitter jag med mina jävla pistagenötter vilket helvete...

På tal om stackars Orvar Haha han fick säkert men för livet, men jag med fan skämmigt o få sig en dänga av en sån liten kaxig skitapa..

Asså jag är inte kåt av mej alls i vanliga fall men just nu känner jag för o få mej ett skjut skulle va redigt gott.
Endast för att jag har tråkigt liva upp stämningen lite skulle va nått eller vad säger ni? redigt gott skulle et va..

Ett favorit ord just nu "labradoodle" om det nu inte är ett ord så har det blivit det nu det kan jag säga direkt diarekt!!

Jag ska nog sätta mej ner o räkna ut hur många jag hånglat med, fjortistiden va ju redigt vild kan jag säga
gud va man hånglat its helt labradoodle!!


Jahopp ses later


Nahta brevid mig!
labradoodle på er puss
Nat & jag i vårat Esse=)=)///Madeleine






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0