Sova naken eller inte?

Nu sitter jag här och funderar på om man ska sova naken eller inte.
Fittdoktorn säger att man ska sova naken så ofta man kan för att lufta greta

men kan man verkligen ligga naken i sängen utan o tänka på att nån eller något ser en...

Det är väl inget o fundera på egentligen men jag funderar på mycket onödiga saker..

Snart får jag min nya mobil då ska jag börja lägga upp lite mer bilder  och videoblogga så håll ut ni som är tillräckligt intresserade av mitt jävla liv för och läsa min blogg=)

Jag kanske ska sikta in mig på & hitta en brud som jag kan bli ihop med.
Fan va enkelt då vet man va den andre vill ha osåvidare kan ju bli det bästa förhållandet EVER Jakten börjar i höst!

Dags och sleepa blir naket efter mycket om och men!!


Goodnight barbies=)


Åh mitt älskade favoritdjur.
En dag ska jag ha en sån.
Det kan jag säga direkt DIAREKT!




There are monkeys in my heart .
Shaking the cages.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0