Max?

Jag, Natta och Stina sitter på Max och pratar om att man skulle klaga om man fick för lite pommes.

-Men räknas det i antal eller hur då? "Jag fick bara 20 pommes, det ska ju vara 21 st!" (Jag)
-Nej, jag tror nog att det räknas i vikt. (Natta)
-Tänk om man skulle gå fram och klaga på att man fått för lite pommes.
"Hörredu! Jag fick bara 200g pommes, det ska ju vara 210!" (Jag)
-Haha, eller hur! Sen be om att få prata med chefen. (Stina)
-Så säger han i kassan "det är jag som ÄR chefen" (Jag)
-Så det är du som är Max då? (Stina)


Jag med en lyxshake!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland får jag verkligen till det!

2009-08-16 @ 23:54:08
URL: http://brahegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0