Maddi talar ut!

Tjena fan.
jag sitter här o har tråkigt.

Nu har äntligen Stina & Oscar kommit hem. dom har varit borta för länge alltså dom är underbara människor.
Det va nog det bästa jag nånsin gjort att para ihop dom. Jag har känt Oscar i ett par år & jag har aldrig sett han såhär lycklig med en tjej förut=) och Stina behövde verkligen nån som Oscar..Det är verkligen perfekt kärlek.

Igår skjutsa dom ut mej till gränna för att hämta mina presenter O.S.V det va trevligt.

Imorgon har dom drop in kalas hela dan  båda har fyllt år så självklart ska man dit o gratta dom.


Underbar dag idag by the way..


Jag och gamla flamman Robin!

Sötisarna=)

Jag och Stina älsklingen!


Labradoodle på er=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh va söt du är älskling!

Får väl säga tack då eftersom du tar åt dig äran för att vi blev tillsammans. Skönt att du tycker så gumman! pusspuss

2009-08-13 @ 14:59:05
URL: http://brahegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0