Barbie.

Barbie har funnits i 50år (tror jag?)
Och under alla dessa år så har fantasin skenat iväg emellanåt.


För alla Twilight-fans (Looooove Twilight)
Edward och Bella finns som Barbies. Det måste vara helt sjukt att se sig själv bli
avbildad som barbie.


Eller vad sägs om Wheelchair-Barbie.
Den får mig bara att tänka på hon den idiotiska kompisen i Fucking Åmål. Haha.
Som köper en Robyn parfym till henne och säger sen till några killar "Hon är helt störd. Hon brukar smeka mig på låret och sånt."


Detta ska tydligen vara den allra dyraste barbiedockan i världen.
Den har massa diamanter och sånt på sig.
Så dyr tycker jag inte att den ser ut faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0