7 saker folk inte vet om mej!

1.Jag är BISEXUELL

2.En gång låg jag med en person som jag blev allergisk av, alltså jag fick röda prickar i ansiket o på hela kroppen O.B.S inte på biffen vilket jag tycker är väldigt weird.

3. Jag drar till mej spöken. Vart jag än flyttar så drar jag med mej nått onaturligt. Jag va roomie med Malgot för 6 månader sen and something fucking weird happend. Vi satt o titta på tv i typ 6 timmar o rörde oss inte ur fläcken gick lixom inte ens på toa, på 6 hela timmar..Vi hade varsin ljustake på väggen utanför våra sovrumsdörrar och när vi då ska gå och lägga oss och går ut i hallen då är bägge stearinljusen nytända.. Är inte det onaturligt heter jag Bert-olof....

4. Jag har 2 prickar i polisregistret.. Dessa historier kommer another time framöver..

5. Jag har tinitus (hörselskada)

6. Jag har panikångest. Jag svimmade av i en halvtimma i en bil en gång när jag fick en såkallad attack..
Jag satt och väntade på mina kusiner som var inne på Siba och titta på en dator.. I seriously thought I would die, det gjorde ju inte saken bättre heller att bilen var låst och inte kunde öppnas inifrån...

7. En gång bråkade jag med en kort jävel som heter Orvar utanför Olearys i Jönköping. Han var kaxig som fan och det var la jag med antar jag...
Han var sååå rädd för mej och gömde sig bakom sina lite längre vänner.
Tänk en brud asförbannad med stilettklackar, det kan inte va lätt.....

Anyway, till slut tittade han fram bakom dom längre vännerna, sprang fram och gav mej en lavett. Hårt asså men just då kände jag inte så mycket så jag sparka han mellan bena. Stackars Orvar......

Då springer en av servitriserna från olearys ut och säger till mina kompisar att ta på mej mina kläder och gå därifrån.
Då säger mina kompisar "DET ÄR HENNES KLÄDER,,". Jag hade alltså en minimal  klänning på mej.. Senare på väg hem utbrister jag a"aj det gjorde ont" och fällde en tår full som jag var..........Så nu vet  ni 7 intressanta saker om mej!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha stackars Orvar :P

2009-08-04 @ 20:54:04
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0